Dauguma gyventojų tiek Rygoje ir kitur latvių susiduria su visų žinomų jo asmeninis ir jo šeimos biudžeto neprotingų nuskurdimo tipų – mokėjimų vadinamosios vandens spragą. Kasdieniame gyvenime jie mokėjimai už vandens nuostolių kilmės absoliučiai didžiausią gyventojų yra ne kaltinti, bet gauti paslaugą, iš esmės už nieką mokestis, kas mėnesį atsispindi gautą sąskaitą.

Neseniai sutikau su savivaldybės pastato genys žmogų, į sąskaitas sumokėti jam nežinoma vandens praradimas yra tik šiek tiek mažiau nei realių išlaidų vartojamo vandens. Tačiau net ir tokiais atvejais, vadybininkas, šį kartą Rygoje Pilsētbūvnieks, dažniausiai bylinėsiuosi su kabineto nuostatų nėra. Tvarka, kuria buto savininkas namo moka už paslaugas, susijusias su gyvenamosios paskirties nekilnojamojo turto naudojimo. 30 dalies nuostatos suformuluota taip: Jei vandens pasiskirstymas trims mėnesiams skaičiuojant iš eilės susidaro vandens atsarga yra didesnė nei 20%, ir yra svarbus prašymas buto savininkas, vadybininkas du mėnesius paklausti vanduo sukelia raštu skirtumas informuoti butų savininkų dėl būtinų priemonių, siekiant sumažinti vandens suvartojimą skirtumą ir kartu su butų savininkų tyrinėti jas įgyvendinti, siuntos galimybę.

Ką tai reiškia realiame gyvenime?

Pirma, kad net tokie astronominių permoka atvejai, kaip Genys Street Manager sudomins tik po trijų mėnesių. Bet dar gali atsitikti taip, kad du mėnesius yra permoka, vienas neturi, tada vėl du yra ir taip iki begalybės. Gyventojai mokės beveik nieko, bet vadybininkas negali atsakyti, vandens nuostoliai, bet ne tris mėnesius iš eilės.

Antra, ji yra legalizuota permoka 20% ir mažesnis vandens maržos antkainis. Bet 20%, bet yra penkta dalis, kodėl nešališkas buto savininkas turi grąžinti pinigus atgal nieko?

Trečia, taisyklės reikalauja, kad gubernatorius kartu su butų savininkų įvertinti nuostolių prevencijos galimybės, bet nieko nesako apie tikrąją darbą. Vadovai vandens nuostolius dažnai paaiškinamas tuo pačiu gyventojų piktnaudžiavimo, iškraipymo metrą, todėl bando perkelti kaltę nuo savęs ir uzstutēt kuriant gyventojų pečių. Tačiau vandens praradimas yra dažnai bendrą namo vandens skaitiklių netikslūs matavimai arba galbūt vandens nuotėkio laiku pasireiškia žemyn į darbą, tai yra gana greitai ir pigiai galima išvengti.

Ketvirta, vadybininkas inicijuoti tyrimą tik po gyventojų gavimo. Tačiau, tai būtų informacija tik tada, jei, pavyzdžiui, Rygos namas vadybininkas, kuris parengia likvidavimo sąskaitas ir nuosavybės savininkai gali nustatyti vandens nuostolių padidėjimą, tą patį atsakymą ir išvengti nuostolių. Žinoma, gyventojai turi būti vanagas akimis, vekseliai yra skaityti ir patikrinti, tai Netiksli biurokratinis negali judėti pirštu, esant pateikimo nėra. Tokie paslaugų teikėjai, kaip Rygos namo vadybininkas, skirtos palengvinti gyvenimą tiems žmonėms, o ne žmonės, gyvenantys mieste, kad operatorius darbuotojai gauna atlyginimą.

Šiuo metu daugiau neizdarigiem padeda vadovams ruožas gumine juosta, nei asmenų, kad būtų išvengta nereikalingo praradimas pinigų. Būtų būtina pakeisti kabineto nuostatus, nurodydama, kad dėl nuostolių skaičiavimo vanduo, didesnis kaip 10%, turi būti du mėnesius iš eilės vadybininkas greitai reaguoti ir imtis veiksmų prieš juos. Laiškas su kvietimu skatinti šiuos pakeitimus išsiuntė Ūkio ministerijai. Jei pasiūlymo sėkmės įgyvendinti, perpus, nuo 20 iki 10 procentų sumažintų reikiamą kiekį vandens praradimo ir nuo trijų iki dviejų mėnesių trukmės vandens praradimo, kad būtų galima priversti vadybininkas judinti kojas ir pasakyti siuntu kainos, ir žmonės nebūtų išleisti pinigus negausite paslaugas, todėl nieko.

No comment


Name


Email (will not pubblished)


Website/URL